SIFFRORNA ÄNDRAR SIG OCH JAG ÄR ETT ÅR OCH EN DAG ÄLDRE

HA! Jag är ett år äldre än vad jag var i måndags. Det känns ju sådär lagom häftigt. Ungefär lika häftigt som att titta på TV. Världens mest meningslösa ålder, förutom att fylla nitton då. tjugotvå. 22. tvåa tvåa. Ja, det är liksom halft om halft en åldersnoja som är på gång men ändå så är jag för ung för att ha en sådan. Typ så känns det. Rätt så meningslöst med andra ord. 

Kom en blombud igår också. Det satte snurr på tankeverksamheten när det inte stod vem det var som det var ifrån. Inte var det Johnny Depp, inte var det någon som jag tänkte på. Och så idag, efter att ha ringt till blombutiken (ja, nyfiken i en strut, det är jag det) och fått svaret att det var någon anonym så fick jag reda på vem det var ifrån. Tack Rach! 

Nu är det dock läggdags för mig. Annars pallrar jag mig aldrig upp ur sängen för att köra en heldag i skolan med reumatologi och sedan gå på spökvandring med mamma. Så tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0