KOMPRIMERA INTE MER NU

Det här är inte kul. Någonstans. Någon gång. Jag hatar PMS. Jag hatar bergochdalbanehumöret och jag hatar tentaångest som lägger sig som ett tjockt jäkla täcke över mig. Just nu känner jag mig mest som en bomb som snart exploderar samtidigt som jag mest vill gråta/skratta/skrika/dansa. Komprimerat mående minst sagt. Här går det inte i skov, nej, här kommer allt på en och samma gång. Det är fel vecka, minst sagt. Verkligen jättejättefel.

Tenta+PMS=bäddat för kaos.


(och jag måste sätta mig och plugga nu. Neurologin måste bankas in tills jag kräks. Alla dessa ord; sjukdomar, orsaker och symtom gör mig galen inifrån och ut)






Kommentarer
Postat av: Pia

Hatar PMS, jag känner med dig vännen!

2010-09-24 @ 16:15:30
URL: http://utanattfalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0