GE MIG EN STÖRRE HAMMARE!

Jag är skittrött. Skit, skit, skit trött. Verkligen jättetrött. Men ändå sådär härligt trött. Som när man låtit hjärnan arbeta, som när man gjort något med sin dag. Sedan är det säkert ett plus i kanten att jag inte sovit något på dagen, för det lär ju göra att jag bumsar rakt ner i säng vid elva snåret när jag slutar. 

Min hjärna är annars fullproppad med reumatologi efter sammanlagt typ fem timmars föreläsning idag. Fullproppat. Information på information och på fredag väntas tenta. Efter ytterligare tre timmars föreläsning i reumatologi imorgon vill säga. Sedan är det bara att plocka fram redskapen för att proppa in allt i huvudet, ortopedi, funktionell anatomi, handkirurgi och reumatologi. Det ska gå, jag måste bara ha en tillräckligt stor hammare att banka in allt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0