NÄR VI SKRIKER AV LYCKA SÅ ÄR VARDAGEN INTE ALLS SÅ GRÅ

Goderdagen!
Ledig idag. Men inte blev det mycket till sovmorgon för det. Upp ur sängen, käka frukost (varför tar det så lång tid att koka ägg för?!), glutta på nyhetsmorgon och sedan rakt ner i tvättstugan. Nu är det två timmar kvar av tvättande och sen är allt i lägenheten rent! Borde sätta mig och plugga men det tar emot, jag vill inte, eller snarare jag orkar inte riktigt och ärligt talat så vet jag inte ens vad det är jag ska plugga egentligen?


Vid halv tre kommer illerpiller lillayster förbi och sedan någon gång runt fyra så tar vi bilen till strängnäs och daddy. Jag har nog inte varit där ute sen, ehm, ett år eller mer? Länge sen var det i alla fall. Men så går det väl när det hela tiden är något nytt som händer, något som står i kalendern och att hitta lediga helger har känts omöjligt. Men nu jävlar! Nu ska jag andas frisk luft och njuta av lugnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0