LISTFAN

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Ringde upp Lisa för att jag är sjukt seg på att svara.
3. SMS: Från Bonden
4. Sång du lyssnade på: aldrig riktig slut - lars winnerbäck
5. Gången du grät: i lördags. sjuk=ynklig=gråtig


HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet. 
8. Har du varit otrogen: Mja..
9. Förlorat någon speciell person: Jao
10. Varit deprimerad: Jepp.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Räknas det att somna i bilen? I så fall, ja.


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Tror inte det.
16. Fått ditt hjärta krossat: Haft tur och sluppit det.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ohja, senast igår.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte vad jag kommer på.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det visste jag redan.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: I sånna fall lyssnade jag inte.
21. Kysst en kompis: Förmodligen. Men minns det inte.


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Dom som jag har på msn, är dom jag träffat.
23. Hur många barn vill du ha: Tre eller två.
24. Har du några husdjur: Nej, bara några dammråttor under sängen.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i skolan och sedan jobbade jag.
27. Vilken tid vaknade du idag: 10.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på tv.
29. Någonting som du längtar till: Värme.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Två månader sen kanske. Eller kanske tre?
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Återfå träningsdiciplinen.
32. Vad lyssnar du på just nu: Någon som skriker ute på gatan och knappande på tangenter.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej?
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte köpt julklappar alls och inte vet vad jag ska köpa.


OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Linn
37. Singel/upptagen: Paxad sen tre år!
38. Stjärntecken: Jungfru men inte ett dugg pedantisk.
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Solfagra i högstadiet Kvarnberga.
41. Gymnasie: Sjödal.
42. Högskola: Nu: Karolinska Institutet. Förut: Stockholms Universitet.
43. Hårfärg: Blond.
44. Långt eller kort: Längre än vad det varit på länge. Alltså långt för mig.
45. Längd: 173
46. Vad gillar du gällande dig själv: Det mesta.
47. Piercings: Öronen.
48. Tattoos: Två stycken. En ros och ett hjärta.
49. Höger eller vänster: Högerhänt!


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Kikhålsoperation i knäet. Visade sig att mitt knä var helt.
52. Piercing: Öronen, kanske tretton? Gjorde piercing i läppen själv hemma när jag var femton.
53. Tatueringen: Hjärtat: när jag var arton. Rosen: 19.
54. Bästa vän: Mina vapendragare.
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Aldrig haft något eget. 
57. Vaccination du minns: Den där man fick i mellanstadiet.
58. Konsert: Hjalle och Hevy.
59. Förälskelse: Typ min granne.
60. Alkohol du drack: Säkert någon häxblandning.


JUST NU:
61. Äter du: Inget. Väntar på ris och köttgryta.
62. Dricker du: vatten.
63. Är du på väg att: Trycka på "Hantera obesvarade sms" och jobba lite.
64. Lyssnar du på: Någon som skriker ute på gatan och knappande på tangenter..
65. Väntar du på: Att klockan ska bli 23 då jag slutar jobba.


DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Ohja.
67. Vill du gifta dig: Om någon friar.
68. Karriär i åtanke: Arbetsterapeut.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon.
70. Kramar eller pussar: En blanding!
71. Kortare eller längre: Längre, känns rätt osexigt med någon kortare.
72. Yngre eller äldre: Äldre. Yngre är inte min grej
73. Romantisk eller spontan: Både och.
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar! 
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
76. Känslig eller inte: Känslig.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av det.. Förr skulle det varit bråkstake.


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja..
80. Gjort något sjukt spontant: det har väl alla?
81. Tappat glasögon eller linser: Är lite svårt då jag varken har glasögon eller linser.
82. Haft sex på första dejten: Nej. Däremot haft one-night-stands. 
83. Krossat någons hjärta: Förmodligen.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Stenhårt. Men det var längesen nu.
85. Har du blivit arresterad: Mja, typ.
86. Dissat någon: Ohja.
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nä.


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jepp, för det mesta.
90. Mirakel: Ja.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, snarare vid andra eller tredje.
92. Himlen: Mja, jag ser den ju.
93. Tomten: Nä.
94. Att kyssas på första dejten: Jepp.
95. Änglar: Nej.


SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut. 
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj och vänner.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Det verkar så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0