NONSENSPRAT

Jag har ett minisår på min tumme. Det gör ont. Men jag får skylla mig själv. Tydligen kan man få småsår av att göra någon slags megarensning bland underkläder och smycken. Nu fick vi plötsligt fyra stycken matlådor till att slänga ner mat i. Inte illa. Och jag äger lite mindre prylar för den delen också.


Min kropp lever rövare annars. Det gör den kanske typ alltid å andra sidan. Förra veckan sjuk, nu frisk men hostar som en gammal skrynklig gubbe på åttio bast som rökt två paket cigaretter i femtio år. Alltså rätt osexigt. Lyckades även dra på mig världens bakfylla i lördags. Liksom inte den där som går över efter några timmar, som släpper och sedan är man fit for fight igen utan snarare en sådan där bakfylla som får en att kvida över toalettstolen i många timmar och håller sig kvar i kroppen ännu en dag. Och då drack jag inte ofantliga mängder och var inte sådär superduperfull att jag nästan ramlade omkull och dog. Verkligen inte. Mysko och jävligt irriterande.


Och jul är det snart. Om typ bara några dagar. Och sen efter det blir det fjällen. Ja, nu jävlar går tiden undan. Julklappsletning och jobb imorgon, på onsdag möte hos psykologen och sedan tvättid och ja, sedan är det torsdag och då drar jag hem till mamma för julmys och stanna där till juldagen kanske. Eller något sådant. Så nu är det bara att hålla i hatten dom sista dagarna så att jag inte halkar i farten!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du får en god och fin jul vännen <3

2010-12-20 @ 22:52:40
URL: http://utanattfalla.blogspot.com
Postat av: Lennart

Den här tiden på året får jag en massa små svidande sår på fingrarna. Huden blir så torr att jag antingen skär mig på papper eller så spricker huden bara. Det går åt en hel del salva. Jag råkade bli bakfull en dag i början av förra veckan. Såna där bag-in-box är lömska, vet ju inte hur många glas man hur druckit när det bara är att hälla i glaset gång efter gång. Men ingen på jobbet märkte något och det var en lugn dag också.

2010-12-29 @ 19:50:45
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriver på FB gumman :)

2011-01-03 @ 20:57:47
URL: http://viljanattstannakvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0