DU VAR JU FAKTISKT MAGER

Jag har pinsamt tråkigt. Jag tänker i rim. Nödrim för att vara exakt. Och inte fan vet jag om det gör att jag får det roligare heller när dåtiden tränger sig på blandat med nutidens slutsatser.




doktorn tyckte jag var mager
men jag sa ju bara att det gnager
jag ville ju bara ha storlek noll
men det spelade visst ingen roll


ät och var glad var istället ordet
och jag fick inte längre hålla i rodret
börja se min kropp som normal
även om min önskan var att bli minimal
tugga tugga och sedan svälja
ja, det friska ska man tydligen välja


någonstans blev valet rätt
och magen den förblev mätt
att sträva efter storlek noll
visade sig vara som att inte ha någon koll



Kommentarer
Postat av: Pia

Klockren ;)

2010-08-25 @ 13:55:58
URL: http://utanattfalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0