FÄRGAD BETONGVARDAG - TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Tog typ fem försök innan jag lyckades logga in här. tecken på att jag är inaktiv? Ohyes.

Hemkommen ifrån Thailand är jag nu. Men fan, ta mig tillbaka. Det är ju slaskigt och solen har gått och gömt sig bakom tusen ton moln. inte bra. Å andra sidan; skönt att komma tillbaka till vardagslunken, eller den så kallade färgade betongvardagen. borta bra men hemma bäst som ordspråket lyder.

Igår var det grupparbete som gick ut på att köra rullstol inne i stan. Mina handleder har gått och dött en aningen och jag förvånas över att allt ska vara så besvärligt. Jag är glad att jag inte sitter i rullstol, kanske också med tanke på att det var förjävla svårt att köra vettigt och äckligt jobbigt för armarna.

Möte hos psykologen idag och kom överens om att jag nästa gång ska påbörja SKID - personlighetsstörningstestet för att se om det gamla resultatet ens stämmer överens med läget idag. Och ja, jag vet, en personlighetsstörning finns alltid kvar så diagnoserna kanske jag inte slipper OM det inte visar sig att dom är helt åt helvete och dom anses felaktiga. men skitsamma, jag vill bara ha bevis på att jag blivit bättre sedan jag var arton.

Och nu sitter jag på jobbet och betar av mina sista 45 minuter. Hör min egen röst säga; 118***, välkommen och kan inte vänja mig för fem öre. Jag hatar att höra min egen röst så nu försöker jag förtränga att jag överhuvudtaget hör den vilket resulterar i att jag är helt väck när personer säger namn och orter. jag får helt enkelt lära mig att stå ut med att höra min skitröst. Men snart, snart, snart blir det FREEEEEEEDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: sanne

haha fick ni köra rullstol i stan? race bland allt slask?

2010-03-22 @ 23:38:22
URL: http://sannsr.blogg.se/
Postat av: Lennart

Det har hänt många gånger att jag har glömt lösenorden till datorn på jobbet, eller portkoden dit då jag har kommit tillbaka efter semestern. Senast var det portkoden, men just då kom städaren ut genom porten så jag frågade honom.

2010-03-25 @ 19:05:18
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0